با عشق و محبت
۱۶
۶٫۱
۱۸
۶٫۹
۱۷
۶٫۵
۳۷
۱۴٫۲
۶۳
۲۴٫۱
۱۱۰
۴۲٫۱
جدول(۴-۱۸) توزیع فراوانی تاثیر روش های امر به معروف و نهی از منکر را نشان میدهد.در گویه با لباس زیبا و مد روز، بیشترین فراوانی با ۲/۴۰ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه اصلا را برای این گویه انتخاب کردند که امر به حجاب به صورت عملی با ارائه لباسهای زیبا و هماهنگ با مد روز، پذیرش بیشتری دارد و کمترین فراوانی با ۸/۳ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه کم را برای این گویه برگزیدند. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تأثیر امر به حجاب به صورت عملی با ارائه لباسهای در رنگهای متنوع نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۱/۳۹ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه اصلا” را برای این گویه انتخاب کردند که امر به حجاب به صورت عملی با ارائه لباسهای در رنگهای متنوع، پذیرش بیشتری دارد و کمترین فراوانی با ۸/۳ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه کم را برای این گویه برگزیدند.توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب بهبود حجاب بر اساس محیطهایی (باغ، پارکها) که بدون مانتو و روسری بتوان در آنجا ظاهر شد، نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۹/۲۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه زیاد را برای این گویه انتخاب کردند و کمترین فراوانی با ۲/۱۴ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه متوسط را برای این گویه برگزیدند. توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب بهبود حجاب بر اساس این که دختران در مدارس بدون پوشش کامل (مانتو، مقنعه) باشند، نشان میدهد. بیشترین فراوانی با ۶/۲۷ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه زیاد را برای این گویه انتخاب کردند که با این امکان که دختران در مدارس، بدون پوشش باشند، حجاب بهبود مییابد و کمترین فراوانی با ۱/۱ درصد مربوط به پاسخگویانی است که گزینه خیلی کم را برای این گویه برگزیدند.
۴-۲-۱۹- شاخصهای پراکندگی شرایط پیرامونی امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
جدول (۴-۱۹): شاخصهای پراکندگی شرایط پیرامونی امر و نهی جهت اثربخشی امر به معروف
(تعداد کل)
(معتبر)
۲۶۱
(از دست رفته)
۰
(میانگین)
۴٫۰۶
(انحرف معیار)
۰٫۹۵
(کمینه)
۱٫۰۰
(بیشینه)
۶٫۰۰