فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………۷۶
۵-۲ خلاصه پژوهش………………………………………………………………………………………………….۷۶
۵-۳ بحث و تفسیر یافته ها………………………………………………………………………………………… ۷۷
۵-۴ نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………….۸۳
۵-۵ پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………۸۳
۵-۵-۱ پیشنهادات آموزشی………………………………………………………………………………………..۸۳
۵-۵-۲ پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………۸۴
منابع………………………………………………………………………………………………………………………..۸۵
پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………..۹۱
فهرست جداول
عنوان…………………………………………………………………………………………..صفحه
جدول ۱-۴: ویژگی های جمعیت شناختی شرکت کنندگان……………………………………………..۶۶
جدول۲-۴: آماره های توصیفی گروه ها……………………………………………………………………….۶۶
جدول۳-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه درونی (درصد)…………………….۶۳
جدول۴-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه بیرونی (درصد)…………………….۶۳
جدول۵-۴: میزان استفاده از انواع کانون های توجهی در گروه درونی (درصد)…………………….۶۳
جدول۶-۴: میانگین زمان (ثانیه) پایداری گروه ها در مراحل مختلف………………………………….۶۸
جدول۷-۴: نتیجه کلی آزمون تحلیل واریانس یکطرفه در مرحله یادداری……………………………۶۹
جدول۸-۴: نتیجه کلی آزمون تحلیل واریانس یکطرفه در مرحله انتقال……………………………….۶۹
جدول۹-۴: نتایج آزمون post-hoc……………………………………………………………………………69
جدول۱۰-۴: آزمون اثرات درون گروهی………………………………………………………………………۷۰
جدول۱۱-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) …………………………………………………………………….۷۱
جدول۱۲-۴: آزمون t زوجی گروه درونی…………………………………………………………………….۷۱
جدول۱۳-۴: آزمون اثرات درون گروهی………………………………………………………………………۷۲
جدول۱۴-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) …………………………………………………………………….۷۲
جدول۱۵-۴: آزمون t زوجی گروه بیرونی……………………………………………………………………۷۲
جدول۱۶-۴: آزمون اثرات درون گروهی………………………………………………………………………۷۳
جدول۱۷-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) ……………………………………………………………………..۷۳
جدول ۱۸-۴: آزمون t زوجی گروه خودانتخابی……………………………………………………………۷۳
جدول۱۹-۴: آزمون اثرات درون گروهی………………………………………………………………………۷۴
جدول۲۰-۴: نتایج آزمون ماچلی(ماخلی) …………………………………………………………………….۷۴
جدول۲۱-۹: آزمون Tukey HSD برای مقایسه چند گانه……………………………………………..۷۴
فهرست شکل ها
عنوان…………………………………………………………………………………………..صفحه
شکل۱-۲: منحنی که نشان دهنده توجه مورد نیاز برای اجرا می باشد………………………………….۱۶
شکل۲-۲: مدل یادگیری مشاهده ای بندورا……………………………………………………………………۱۷
شکل۳-۲: استفاده از توجه در مراحل مختلف پردازش بر اساس نظریه های گوناگون…………….۲۹
شکل۴-۲:نظریه های جایگاه مرکزی منابع……………………………………………………………………..۳۱
شکل۵-۲: مدل توجه کانمن با عنوان ارزیابی نیازهای مطابق با ظرفیت……………………………….۳۲
شکل۱-۳ : تصویر یکی از شرکت کنندگان در حین آزمایش…………………………………………..۶۲
فهرست نمودارها
عنوان…………………………………………………………………………………………..صفحه
نمودار۱-۴: مدت زمان پایداری گروه ها در مراحل مختلف………………………………………………۶۸
فصل اول
طرح تحقیق
۱-۱ مقدمه
با توجه به محرک های بسیار زیادی که هر یک از ما همواره با آنها مواجه می شویم، زندگی بدون توجه انتخابی قطعاً مشکل است. ورزش نیز از این قاعده مستثنا نیست. در حقیقت، عاملهای بسیار کمی را می توان یافت که در اجرای بهتر ورزش، مهم تر از توانایی تمرکز[۱] بر نشانه های مناسب، باشند. در محیط ورزشی، چه فرد در حال اجرا، چه در حال یادگیری باشد، توجه به مناسب ترین نشانه ها، متغیر مهمی به شمار می رود (نایدفر[۲]، ۱۹۷۶).
دانلود فایل های پایان نامه با موضوع اثر دستورالعمل های کانون توجه درونی، بیرونی و خودانتخابی بر یادگیری ...