۴
.۰۰۱
۴
.۰۵۱
Sigسطح معنی داری
درجدول شماره۴-۱۱ تفاوت بین ابعاد ارزیابی کیفیت ارائه خدمات در بین گروه های سنی متفاوت مورد بررسی قرار گرفته است. از آنجا که sig همه مولفه ها کمتر از ۵% میباشد لذا با اطمینان ۹۵% میتوان حکم داد که وضعیت این ابعاد در بین گروه های متفاوت سنی با یکدیگر یکسان نیست و تفاوت وجود دارد.
بعد فیزیکی: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۱ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت فیزیکی از نظر ۵۶ سالهها و بالاترنسبت به سایر گروههای سنی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۴/۱۹۲ بخود اختصاص داده اند و افراد ۲۵ ساله و کمتر، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۶/۱۰۹ بخود اختصاص دادهاند و بعبارتی برای افراد ۲۵ سال و کمتربعد وضعیت فیزیکی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد اعتبار:همانطور که در جدول شماره ۴-۱۱ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت اعتبار از نظر ۵۶ ساله ها و بالاترنسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت بیشتری برخوردار است ، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۳۴/۱۸۹ بخود اختصاص داده اند و افراد ۳۶ تا ۴۵سال ،کمترین میانگین رتبه را با میزان ۷۵/۱۲۶ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای افراد ۳۶ تا ۴۵ سال بعد وضعیت اعتبار دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد پاسخگویی: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۱ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت پاسخگویی از نظر ۵۶ ساله ها و بالاترنسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۳۴/۱۹۳ بخود اختصاص داده اند و افراد ۳۶تا ۴۵ سال، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۴۱/۱۳۱ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای افراد ۳۶ تا ۴۵ سال بعد وضعیت پاسخگویی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروههای سنی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد تضمین: همانطور که در جدول شماره ۴-۱۱ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت تضمین از نظر ۵۶ ساله ها و بالاترنسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۵۸/۱۹۷ بخود اختصاص داده اند و افراد ۳۶تا ۴۵ سال، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۹۳/۱۲۴ بخود اختصاص دادهاند و بعبارتی برای افراد ۳۶ تا ۴۵ سال بعد وضعیت تضمین دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروههای سنی از کیفیت کمتری برخوردار است.
بعد همدلی:- همانطور که در جدول شماره ۴-۱۱ در آزمون کروسکال والیس نشان میدهد بعد وضعیت پاسخگویی از نظر ۵۶ ساله ها و بالاترنسبت به سایر گروههای سنی از کیفیت بیشتری برخوردار است، زیرا بیشترین میانگین رتبه را با میزان ۳۰/۱۸۹ بخود اختصاص داده اند و افراد ۳۶تا ۴۵ سال، کمترین میانگین رتبه را با میزان ۹۷/۱۳۵ بخود اختصاص داده اند و بعبارتی برای افراد ۳۶ تا ۴۵ سال بعد وضعیت همدلی دفاتر پیشخوان نسبت به سایر گروه های سنی از کیفیت کمتری برخوردار است.
۴-۵-۲:وضعیت تفاوت ابعاد بر اساس میزان تحصیلات
جدول ۴-۱۲بررسی وضعیت تفاوت ابعادبر اساس گروه های تحصیلی
ابعاد
سواد
تعداد
میانگین رتبه
فیزیکی
ابتدایی
۸۱
۱۹۴٫۲۸
سیکل
۶۵
۱۳۳٫۲۵
دیپلم
۱۱۰
۱۳۷٫۳۰
دانشگاهی
۵۴