۴-۴)آزمون رگرسیون چند متغیره……………………………………………………………………………………………..۱۱۵
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱)مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۸
۵-۲)نتایج آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………..۱۱۸
۵-۲-۱)نتایج تحلیل توصیفی مربوط به فرضیه ها…………………………………………………………………………….۱۱۸
۵-۳)نتایج آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………..۱۱۹
۵-۳-۱)نتایج آزمون فرضیه اصلی……………………………………………………………………………………………..۱۱۹
۵-۳-۲)نتایج آزمون فرضیه اول………………………………………………………………………………………………..۱۱۹
۵-۳-۳)نتایج آزمون فرضیه دوم………………………………………………………………………………………………..۱۱۹
۵-۳-۴)نتایج آزمون فرضیه سوم……………………………………………………………………………………………….۱۱۹
۵-۴)پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۰
۵-۴-۱)پیشنهادات بر اساس یافته ها و فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………۱۲۰
۵-۴-۲)پیشنهادات برای محقق آینده…………………………………………………………………………………………….۱۲۱
۵-۵)بررسی همسویی و عدم همسویی نتایج تحقیق و پیشینه تحقیق………………………………………………………….۱۲۱
۵-۶)محدودیت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………۱۲۲
منابع و مواخذ
پیوست و ضمائم
عنوان فهرست جداول صفحه
جدول ۲-۱-۱) مدل تعامل دانش نهفته و صریح…………………………………………………………………………………۳۲
جدول ۲-۱-۲)مدل مدیریت دانش با توجه به ساختار کار……………………………………………………………………….۳۵
جدول ۲-۱-۳)مدل مفهومی مرحله ای توسعه مدیریت دانش سازمانی ………………………………………………………..۴۰
جدول ۲-۱-۴)عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش …………………………………………………………………………….۴۶
جدول ۲-۲-۱)ارزیابی دستگاه ها و کارکنان بر اساس مقایسه نگرش نوین با سنتی…………………………………………..۶۱
جدول ۲-۲-۲)عوامل مثبت ومنفی مدیریت عملکرد…………………………………………………………………………….۶۴
جدول ۲-۲-۳)ارزیابی عملکرد پرستاران براساس روش عامل سنجی ……………………………………………………….۷۴
جدول ۳-۱)جدول تعیین آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………………۱۰۲
جدول۴-۱)جدول توصیف سن…………………………………………………………………………………………………..۱۰۵
جدول ۴-۲)جدول توزیع فراوانی جنسیت………………………………………………………………………………………۱۰۵
جدول ۴-۳)جدول توزیع فراوانی تحصیلات…………………………………………………………………………………..۱۰۶
جدول ۴-۴)جدول توصیفی متغییر کسب دانش…………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول ۴-۵) جدول توصیفی متغییر تسهیم دانش……………………………………………………………………………….۱۰۷
جدول۴-۶) جدول توصیفی متغییر بکارگیری دانش…………………………………………………………………………..۱۰۷
جدول ۴-۷) جدول توصیفی متغییر مدیریت دانش……………………………………………………………………………..۱۰۸
جدول۴-۸) جدول توصیفی متغییر عملکرد…………………………………………………………………………………….۱۰۸
جدول۴-۹)آزمون کولموگروف-اسمیرنوف…………………………………………………………………………………….۱۰۹
جدول۴-۱۰)ضریب همبستگی مدیریت دانش و عملکرد کارکنان…………………………………………………………….۱۱۱
جدول۴-۱۱) ضریب همبستگی کسب دانش و عملکرد کارکنان………………………………………………………………۱۱۲
جدول ۴-۱۲) ضریب همبستگی تسهیم دانش و عملکرد کارکنان…………………………………………………………….۱۱۳
جدول ۴-۱۳) ضریب همبستگی بکارگیری دانش و عملکرد کارکنان……………………………………………………….۱۱۴
جدول۴-۱۳)جدول رگرسیون به کارگیری دانش و عملکرد کارکنان………………………………………………………..۱۱۵
عنوان فهرست نمودارها صفحه
نمودار ۱-۱)مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………..۶
نمودار ۲-۱-۱)مدل عمومی دانش در سازمان…………………………………………………………….۲۷
نمودار۲-۱-۲)مدل معماری دانش………………………………………………………………………..۲۸
نمودار ۲-۱-۳)مدل بویست روابط داده ، اطلاعات و دانش………………………………………………..۳۰
نمودار ۲-۱-۴)چارچوب مفمومی فرایندهای ایجاد دانش…………………………………………………….۳۱
نمودار۲-۱-۵)مدل شش بعدی مدیریت دانش………………………………………………………………۳۴
نمودار ۲-۱-۶)مدل مبتنی بر فرایندها و فراهم کنندهای مدیریت دانش………………………………………..۳۶
نمودار۲-۱-۷)مدل مبتنی بر فرایندهای دانش……………………………………………………………..۳۸
بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکردکارکنان در بانک صادرات استان اردبیل