۵- افجه، سیدعلی اکبر(۱۳۸۵)،مبانی فلسفه و تئوری های رهبری و رفتار سازمانی،سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی،سمت،تهران،چاپ ششم،صص ۲۵۰- ۳۳۲٫
۶- امیرخانی،طبیه،پورعزت،علی اصغر(۱۳۸۵)، تأملی بر امکان توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو عدالت سازمانی در سازمانهای دولتی(۱۳۸۵)، نشریه مدیریت دولتی دوره ۱،شماره ۱،ص ۲۴٫
۷- امین، مجید، رجب بیگی،مجتبی،قنبرزاده،ناهید(۱۳۸۵)،سنجش رضایت شغلی منابع انسانی در بخش دولتی و عوامل موثر بر آن،مدرس علوم انسانی،شماره ۱،صص ۱۲۸-۱۱۱٫
۸- امینی، فرهاد (۱۳۷۸)، بررسی نقش سازمانهای غیر دولتی زیست محیطی در دستیابی به مشارکتهای مردمی به منظور حفاظت از محیط زیست،پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشکده محیط زیست،دانشگاه تهران.
۹- ایران نژادی پاریزی، مهدی(۱۳۸۷)،روش های تحقیق در علوم اجتماعی،نشریه مدیران.
۱۰- بازرگان، عباس (۱۳۸۱)، روش تحقیق در علوم رفتاری،تهران،انتشارات آگه.
۱۱- برومند، مجتبی، کوثرنشان، محمدرضا، غلامی،بهمن(۱۳۸۹)،رابطه بین عدالت سازمانی و سبک تعارض،دو ماهنامه توسعه ی انسانی پلیس،سال هفتم،شماره ۳۲٫
۱۲- بهزاد فر،مینا،صائبی،محمد،عوامل موثر بر رضایت شغلی بهورزان منطقه قزوین،مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی قزوین،۱۳۷۹،شماره ۱۶،صص۷۰ -۶۵٫
۱۳- پورعزت، علی اصغر، آرین،قلی پور(۱۳۸۶)،بررسی موانع ساختاری تحقق عدالت سازمانی،نشریه تحول اداری،صص۷- ۱۱٫
۱۴- تنعمی، محمد مهدی (۱۳۷۲)،تمایل به ترک خدمت و عمل به ترک خدمت،مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم انسانی،شماره ۲۱، صص ۵۴-۵۰٫
۱۵- جزنی، نسرین (۱۳۷۵)، مدیریت منابع انسانی،چاپ اول،تهران،نشر نی.
۱۶- حافظ نیا، محمدرضا (۱۳۸۳)، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها،انتشارات سمت، چاپ یازدهم،صص ۲۴۲- ۱۵۲٫
۱۷- حریری، غلامرضا، یغمایی، فریده،زاغری تفرشی،منصوره،شاکری،نزهت(۱۳۹۱)، بررسی برخی عوامل مرتبط با تمایل به ترک خدمت در پرستاران شاغل در بیمارستانهای آموزش تابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،مدیریت ارتقای سلامت،شماره ۳،صص ۲۷- ۱۷٫
۱۸- حسنی، محمد و جودت،کردلر،لیلا(۱۳۹۱)،رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی با تمایل به ترک خدمت،رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمان کادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) ارومیه،دو ماهنامه دانشکده پرستاری و مامایی ارومیه،شماره ۳،صص ۳۵۲- ۳۴۰٫
۱۹- دوست حسینی،محمد (۱۳۷۷)،بررسی علت ترک خدمت کارکنان اداره کل زندانهای استان یزد،مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،شماره۵۴ ،سال پنجم،ص۱۶٫
۲۰- حقیقی،محمدعلی،احمدی،ایمان،رامین مهر،حمید(۱۳۸۸)،بررسی تاثیر عدالت سازمانی بر عملکرد کارکنان،سال هفتم،شماره۲۰،صص ۱۰۱- ۷۹٫
۲۱- خاکی، غلامرضا (۱۳۸۷)، روش های تحقیق در مدیریت،انتشارات بازتاب،چاپ سوم،تهران،صص ۲۵۰- ۸۷٫
۲۲- دعایی،حبیب الله،برجعلی لو،شهلا(۱۳۸۹)،بررسی رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با تعهد سازمانی و قصد ترک خدمت،مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم انسانی،شماره ۳،صص ۷۷- ۶۳٫
۲۳- رابینز، استیفن پی (۱۳۸۴)، مبانی رفتار سازمانی،ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی،تهران،دفتر پژوهشهای فرهنگی،ص ۲۶۶٫
۲۴- رجبی تر به بر،محمدعلی(۱۳۸۸)، تأثیر سطوح ویژگی های شغلی بر تمایل به ماندگاری کارکنان صنعت بیمه در استان گیلان،پایان نامه کارشناسی ارشد،رشت،دانشگاه ازاد اسلامی،ص ۴۳٫
۲۵- رحمانپور، لقمان (۱۳۸۰)،شناسایی عوامل موثر در حفظ و نگهداری منابع انسانی مطالعه موردی بانک رفاه،به راهنمایی دکتر علی اصغر فانی.
۲۶- رحیم نیا، فریبرز، هوشیار، وجیهه (۱۳۸۹)، تأثیر عدالت سازمانی بر تمایل به ترک شغل از طریق رضایت شغلی، دو فصلنامه مدیریت فردا، سال نهم،شماره ۲۴،ص ۲۸٫
۲۷- رسولی،رضا،شهائی،بهنام،صفایی،مهناز(۱۳۹۱)،عوامل موثر بر نیت ترک خدمت کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،۴،شماره ۹،صص۴۲- ۲۷٫
۲۸- رضائیان، علی (۱۳۸۴)،مبانی مدیریت و رفتار سازمانی،تهران،سمت.
۲۹- ریاحی، غلامحسین (۱۳۸۴)، آشنایی با اصول روش تحقیق،تهران، نشر اشراقیه،صص۲۱۸- ۲۱۳٫
۳۰- زکی، محمدعلی (۱۳۸۵)، تعهد سازمانی معلمان و بررسی عوامل موثر بر آن،مجله علوم انسانی دانشگاه امام حسین (ع)، تعلیم و تربیت اسلامی،سال ۱۷، شماره ۷۷، صص۱۰۹- ۷۷٫
۳۱- سرمد، زهره، بازرگان، عباس،حجازی،الهه(۱۳۸۳)، روش های تحقیق در علوم رفتاری،تهران،انتشارات آگاه، چاپ نهم،ص ۱۲۹٫
۳۲- سعادت، اسفندیار (۱۳۸۲)، مدیریت منابع انسانی،جلد ۱، تهران،سمت.
۳۳- سکاران،اوما (۱۳۸۳)، روش های تحقیق در مدیریت،ترجمه: محمد صائبی و محمد شیرازی،تهران،انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی،چاپ چهارم.
۳۴- سکاران،اوما (۱۳۸۸)، روش های تحقیق در مدیریت،ترجمه: محمد صائبی و محمد شیرازی،تهران،انتشارات موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی،چاپ دهم.
۳۵- سلطان حسینی، محمد، امیرتاش،علی محمد،مظفری،امیرمحمد(۱۳۸۴)،توصیف و مقایسه سبکهای مختلف رهبری با تعهد،نشریه علوم حرکتی و ورزشی،۶، ص۲۶٫
۳۶- سیدجوادین، رضا، فراحی،محمد مهدی،طاهری عطار،غزاله(۱۳۸۷)، شناخت نحوه ی تأثیرگذاری ابعاد عدالت سازمانی بر رضایت شغلی و سازمانی، نشریه مدیریت بازرگانی،دوره ۱، شماره ۱،ص۵۶٫
۳۷- ظهوری، قاسم (۱۳۸۷)، کاربرد روش های تحقیق علوم اجتماعی در مدیریت، انتشارات میر، تهران،چاپ اول،ص ۱۴۳٫
۳۸-علیزاده،ابراهیم(۱۳۸۷)،عوامل موثر بر تمایل ترک کارکنان،دوماهنامه توسعه انسانی پلیس،شماره۱۱،ص۴۱-۲۸٫
۳۹- غفاری،عباس(۱۳۸۹)،ترک خدمت مجازی عاملی موثر در ناکارآمدی سازمانها،موسسه مطالعات بهره وری و منابع انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،دوازدهمین همایش عرصه یادگیری،صص ۲۷-۱۵٫
۴۰- فرهنگی، علی اکبر، حسین زاده، علی (۱۳۸۴)، دیدگاه های نوین درباره تعهد سازمانی،مجله تدبیر،شماره ۱۵۷،ص۱۶٫
۴۱-فلاورز، وین سنت؛ هاگز، چارلز،(۱۳۷۱ ) ، چرا کارکنان سازمان را ترک نمى کنند ، مترجم: مصطفى قاضى زاده ،، فصلنامه دانش مدیریت، شماره ۱۶،صص۸۳-۶۹ .
۴۲- قلی پور، آرین، فتاحی، مهدی، پیران نژاد، علی (۱۳۸۶)،تأثیر عدالت اجتماعی بر مهاجرت نخبگان،رهیافت،شماره ۴۰٫
۴۳- کاظمی،معصومه(۱۳۸۹)،سنجش تاثیرات کارکنان از فرهنگ سازمانی در رضایت شغلی و تمایل به ترک خدمت آنها،پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،شماره ثبت۱۰۹۱،صص۶۶-۵۸٫
۴۴- کاتوزیان، ناصر (۱۳۸۲)، عدالت و حقوق بشر،فصل نامه قانون،دانشکده حقوق و علوم سیاسی،شماره ۳، ص ۱۱۳۹٫
۴۵- کاکاوند، علیرضا (۱۳۸۳)، روش تحقیق در علوم رفتاری،کرج، انتشارات سرافراز.
۴۶- کاملی،محمدجواد(۱۳۷۹)،بررسی عوامل موثر بر ترک خدمت برخی از کارکنان ناجا،مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،شماره ۲و۳،صص۱۰۶۱-۱۰۵۲٫
۴۷- مرتضوی، مهدی (۱۳۹۰)، تبیین یک الگوی ریاضی برای تعیین احتمال ترک خدمت یا ماندن کارکنان در سازمان،
پژوهش های مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع)، شماره ۱، صص ۱۸۴- ۱۶۷٫
۴۸- ممی زاده،جعفر(۱۳۸۱)،ترک خدمت در سازمان بررسی علل،عوارض و عواقب آن،توسعه مدیریت،شماره ۴۴،صص ۳۸-۳۲٫
۴۹- مورهد، گریفین (۱۳۷۴)، رفتار سازمانی،ترجمه:سید مهدی الوانی وغلامرضا معمارزاده،مروارید.
۵۰-معمارزاده،غلامرضا،خدایی محمودی،رضا(۱۳۸۸)، طراحی الگوی عدالت سازمانی اثربخش برای سازمانهای دولتی ایران، مجله پژوهشهای مدیریت، شماره ۸۲، صص ۵۲-۵۰٫
رابطه بین عدالت سازمانی و تمایل به ترک خدمت کارکنان گمرکات استان گیلان با توجه به نقش میانجی گری حمایت سازمانی ادراک شده و تعهد سازمانی- فایل ۴۲