۵-۲-۸- نتیجهگیری از اولویت بندی استفاده اعضای هیأت علمی از دیگر رسانههای اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش ۱۱۵
۵-۳- پیشنهادها ۱۱۶
۵-۳-۱- پیشنهادهای تحقیق ۱۱۶
۵-۳-۲- مدل پیشنهادی تحقیق ۱۱۸
۵-۳-۳- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۱۱۹
منابع و مآخذ
پیوست ها
پیوست الف: پرسشنامه
پیوست ب: معرفی دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ
پیوست ج: خروجیهای نرمافزار spss
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۳-۱- ارزشدهی طیف لیکرت در پرسشنامه عملکرد ۷۷
جدول۳-۲- ارزشدهی طیف لیکرت در پرسشنامه شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی ۷۷
جدول۳-۳- چگونگی تخصیص سوالات پرسشنامه عملکرد به مؤلفه های عملکرد ۷۷
جدول۳-۴-چگونگی تخصیص سوالات پرسشنامه شبکههای اجتماعی به مؤلفه های شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی مجازی ۷۸
جدول ۳-۵- مقادیر آلفای کرونباخ برای شاخصهای پژوهش ۸۰
جدول ۴- ۱- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر دانشگاه ۸۳
جدول ۴- ۲- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر جنسیت ۸۴
جدول ۴- ۳- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر سن ۸۵
جدول ۴- ۴- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر تحصیلات ۸۶
جدول ۴- ۵- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر سابقه تدریس ۸۷
جدول ۴- ۶- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر مرتبه ۸۸
جدول ۴- ۷- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر دانشکده ۸۸
جدول ۴- ۸- توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر گروه آموزشی ۸۹
جدول ۴-۹- مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص شاخص عملکرد(۳۱۳n=) 91
جدول ۴-۱۰- مقادیر شاخصهای توصیفی در خصوص متغیر بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی ۹۲
جدول ۴-۱۱- نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش ۹۴
جدول۴-۱۲- نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی ۹۵
جدول۴-۱۳- نتایج آزمون همبستگی بین بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی و عملکرد ۹۵
جدول۴-۱۴- نتایج آزمون همبستگی بین بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی و عملکرد آموزشی ۹۷
جدول۴-۱۵- نتایج آزمون همبستگی بین بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی و عملکرد پژوهشی ۹۸
جدول۴-۱۶- نتایج آزمون همبستگی بین بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی و عملکرد خدماتی ۹۹
جدول ۴-۱۷- نتایج آزمون t مستقل در ارتباط با متغیرهای پژوهش با توجه به جنسیت ۱۰۱
جدول۴-۱۸- نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مقایسه عملکرد با توجه به سن ۱۰۲
جدول۴-۱۹- نتایج آزمون تعقیبی دانکن برای مقایسه عملکرد بین گروه های سنی ۱۰۳
جدول ۴-۲۰- نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مقایسه بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی با توجه به سن ۱۰۴
جدول ۴-۲۱- نتایج آزمون تعقیبی دانکن برای مقایسه بهرهگیری از شبکههای اجتماعی مجازی بین گروه های سنی ۱۰۴
جدول ۴-۲۲- نتایج آزمون t مستقل در ارتباط با متغیرهای پژوهش با توجه به سطح تحصیلات ۱۰۵
جدول۴-۲۳- نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی استفاده از دیگر رسانههای اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش ۱۰۷
جدول۴-۲۴- نتایج آزمون فریدمن برای اولویتبندی پر کاربردترین شبکههای اجتماعی علمی و پژوهشی ۱۰۸
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۲-۱- فناوریهای مرتبط با رسانههای اجتماعی ۱۹
شکل ۲-۲- چرخه ارتباطی و تحقیقاتی بسته، سنتی ۳۲
شکل ۲-۳- چرخه ارتباطی و تحقیقاتی باز، جدید ۳۲
شکل ۲-۴- روند تکامل خدمات اینترنتی برای محققان ۳۴
بررسی-تأثیر-بهرهگیری-از-شبکههای-اجتماعی-علمی-و-پژوهشی-مجازی-بر-عملکرد-اعضای-هیأت-علمی- فایل ۲