۴-۲- آمار توصیفی ۷۴
۴-۳- مشخصات عمومی جامعه آماری: ۷۴
۴-۴- آماره های استنباطی متغیرهای تحقیق ۸۷
۴-۴-۱- تجزیه و تحلیل داده های مربوط به متغیرهای فرضیات تحقیق ۸۷
۴-۴-۱-۱- آزمون نرمال بودن متغیرهای تحقیق: ۸۷
۴-۴-۲- آزمون فرضیه اصلی تحقیق به روش همبستگی: ۸۹
۴-۴-۳- آزمون فرضیات فرعی : ۹۰
۴-۴-۳-۱- آزمون فرضیه فرعی اول: ۹۰
۴-۴-۳-۲- آزمون فرضیه فرعی دوم: ۹۱
۴-۴-۳-۳- آزمون فرضیه فرعی سوم: ۹۱
۴-۴-۳-۴- آزمون فرضیه فرعی چهارم: ۹۲
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات ۹۴
۵-۱- مقدمه ۹۵
۵-۲- نحوه ی شکل گیری فرضیه های تحقیق ۹۵
۵-۳- روششناختی تحقیق: ۹۶
۵-۴- بحث و بررسی نتایج تحقیق ۹۷
۵-۴-۱- بحث و بررسی نتایج آمار توصیفی ۹۷
۵-۴-۲- بحث و بررسی نتایج آمار استنباطی ۹۹
۵-۵- پیشنهادات تحقیق ۱۰۰
۵-۵-۱- پیشنهادات کاربردی ۱۰۰
۵-۵-۲- پیشنهادات تحقیق ۱۰۱
۵-۶- محدودیت های تحقیق ۱۰۲
فهرست جدول ها
جدول۲-۱- تفاوت اطلاعات با دانش…………………………………………………………………………………………………………………………………۱۴
جدول۲-۲- ابعاد توانمندسازی کارکنان از دیدگاه های مختلف انگیزشی و شناختی آن………………………………………………..۴۲
جدول۲-۳- مقایسه رویکرد ساختاری توانمندسازی با رویکرد شناختی آن…………………………………………………………………..۴۵
جدول۲-۴- مزایای تفویض اختیار…………………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
جدول۲-۵- مهارتهای توانمندسازی نیروی کار……………………………………………………………………………………………………………۶۰
جدول۲-۶- ابعاد توانمند سازی……………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۳
جدول۳-۱- تعداد کارکنان دانشگاه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۶
جدول۳-۲- سوالات مربوط به مولفه های مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………………………………۷۰
جدول۳-۳- سوالات مربوط به مولفه های توانمندسازی کارکنان………………………………………………………………………………………………………….۷۲
جدول۳-۴-ضرایب آلفای کرونباخ برای سوالهای مختلف مربوط به پرسشنامه……………………………………………………………..۷۳
جدول۴-۱-جنسیت پاسخدهندگان…………………………………………………………………………………………………………………………..۷۴
جدول-۴-۲-وضعیت سنی پاسخدهندگان…………………………………………………………………………………………………………………۷۷
جدول-۴-۳-سطح تحصیلات پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………….۷۸
جدول-۴-۴-سطح تجربه پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………………………………………….۷۹
جدول-۴-۵-فراوانی پاسخهای متغیر خلق دانش…………………………………………………………………………………………………….۸۰
جدول-۴-۶- شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر خلق دانش…………………………………………………………………………….۸۱
جدول-۴-۷-فراوانی پاسخهای متغیر تسهیم دانش………………………………………………………………………………………………….۸۲
جدول -۴-۸-شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر تسهیم دانش…………………………………………………………………………۸۳
جدول-۴-۹-فراوانی پاسخهای متغیر بکارگیری دانش………………………………………………………………………………………………۸۴
جدول-۴-۱۰- شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر بکارگیری دانش………………………………………………………………….۸۵
جدول-۴-۱۱-فراوانی متغیرهای ذخیره سازی دانش……………………………………………………………………………………………….۸۵
جدول-۴-۱۲- شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر ذخیرهسازی دانش………………………………………………………………۸۶
جدول-۴-۱۳-فراوانی متغیر های ابعاد مدیریت دانش………………………………………………………………………………………………۸۷
جدول-۴-۱۴-فراوانی پاسخهای متغیر توانمندسازی………………………………………………………………………………………………..۸۷
جدول-۴-۱۵- شاخصهای مرکزی و پراکندگی متغیر ذخیرهسازی دانش………………………………………………………………۸۸
جدول-۴-۱۶- نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنف متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………..۸۹
جدول-۴-۱۷-بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و توانمندشدن……………………………………………………………………………..۹۲
جدول-۴-۱۸-بررسی ارتباط بین زیرساختها/ تکنولوژی( خلق دانش) و توانمند شدن کارکنان…………………………۹۳
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و توانمندسازی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس تهران- فایل ۳